Wednesday 18 October 2017

Forex 1m Scalping


Scalping system 7 Great GBP JPY 1M scalping strategy. Submitted av Chelo 24. november 2007 - 15 39.Så her er en strategi jeg har prøvd å trene fot den siste måneden, og jeg synes å bli bedre på det Hva ville være Veldig hyggelig, hvis noen kan hjelpe meg med å justere det litt mer. Gyldig GBP JPY eller USD JPY, men jeg bruker det hovedsakelig på gbp jpy Tidsramme 1M, 5M, 15M Indikatorer 3 sett med bollinger band.1 Periode 50 Avvik 2 Rød 2 Periode 50 Avvik 3 oransje 3 Periode 50 Avvik 4 Gul. malen for denne bollinger-bandet kan lastes ned fra denne posten. Når du laster inn malen, vil du legge merke til de tre settene med bollinger-band. Nå vil prisen hele tiden variere mellom disse linjene. Når prisen krysser det øvre røde bandet minst halvveis til oransje bandet hvis det kommer til det gule bandet, er bedre, men ikke som vanlig. Da vil prisen ha en tendens til å gå tilbake til midten av bollinger-båndene, og du tjener dette til å gi deg en tilbakevending. Budstrategi, det er det samme som å selge, forskjellen er at vi vil vente på at prisen skal variere mellom de nedre røde og gule bandene, og handle omsporing mot sentrum. Tips handler ikke på varierende eller rolige markeder, ikke handle tidligere i pressemeldinger Gå for 5 til 10 pips Flott system å handle mellom åpningen av London-økten og avslutningen av Japan-sessionen. Stopp tap siden denne strategien krever at du ser på skjermen, husk at dette er 1M tidsrammen. Jeg har en tendens til å ha to slags stopptid basert og tap basert. tr y og finne ut hvor lenge vil det ta markedet for å komme i din forventede retning, hvis tiden du planlegger allerede er forfalsket, så lukk bestillingen. Ingen poeng på å vente på et tap. Stopp tap Siden du handler en veldig stram tid ramme stoppene dine bør også være veldig veldig stramme Noen ganger vil du tjene penger på en 3-minutters handel, og du vil ikke kunne sette en skikkelig SL, slik at stoppene dine vil bli gitt til deg av pengestyringssystemet. Hva jeg vil gjerne gjøre er å studere å legge til eller ikke noen ekstra indikatorer Jeg legger til resultatene fra min forrige uke 102 fortjeneste, 80 av lønnsomme handler. Enhver hjelp er velkommen. Template er vedlagt som Rar-fil og går i maler-mappen din i MT4-katalogen. Innlevert av Chelo 26. november 2007 - 16 20.Noen jeg glemte å nevne om denne strategien Legg merke til at strategien nevner tre tidsrammer 1m 5M og 15M Selv om du vil handle denne strategien på 1M time frmae, bruk de andre to for å sikre at du er ingen handel mot en sterkere trend . Vær også oppmerksom på viktige resstøttenivåer, og forvent ikke at prisen skal hoppe rett til det første bandet så snart det berører det. Det tar tid å ta seg av. Det er viktig å demo handle denne, slik at du kan få følelsen av paret og hvordan det oppfører seg i en så liten tidsramme, kan det være vanskelig. Innlevert av Ele 28. november 2007 - 22 07. Fantastisk system, vil du fortelle meg hvor lenge du har testet det, hva s gjennomsnittlig fortjeneste for en uke bare handel GBP JPY. Submitted av Ele 29. november 2007 - 05 17.dear Chelo fant jeg 50,2 kanskje større, hva med 40,2 vil være det samme Jeg lurer på noe trendy marked er risikabelt for systemet. Så vil du fortelle meg hvordan du unngår en slik risiko. Utgitt av Chelo 29. november 2007 - 22 25. Takk for at du har interesse for denne strategien, har jeg prøvd det i ca to måneder nå, og den første var en komplett katastrofe, til jeg fikk vite hvordan paret oppfører seg i en så liten tidsramme, det tar mange timer med observasjon hvordan gjør jeg unngå risikoen for et trendy marked ved å scalping trenden. Hvis du sjekker den detaljerte utsagnet som jeg postet, vil du legge merke til at 80 er korte stillinger, fordi jeg skalet ned trenden. I en trend trer vanligvis prisen av mellomlinjen av Bollinger-bandene i retning av trend. Om gjennomsnittlig fortjeneste er det ingen, vil gjennomsnittlig fortjeneste bli gitt av dine penger og risikostyring, fortjeneste mål osv. Jeg tror at alle som er i stand til å gjøre konsekvent 20 i måneden, bør være mer enn glade. Noen andre tips Jeg finner mandager for å være en svært komplisert dag for å handle denne strategien. Kontroller alltid res og støtte nivåer på større tidsrammer og adlyd dem. En av de største risikoen for scalping-strategier er overhandel Som du kan se på erklæringen Jeg dro 102 på en uke, men det var bare å presse det, og teste strategien, det burde ikke være ditt ukentlige mål, for hvis det er tilfelle, er du sikker på å blåse kontoen din på kort tid. Test det, test det igjen, test det litt mer, og fortsatt vil det aldri være idiotsikkert. Jeg skal teste hvordan 40,2-innstillingen fungerer og jeg forteller deg mine resultater. Best av lucks og takk for forslaget Chelo. Submitted av Edward Revy den 4. desember, 2007 - 13 50.Hello alle, Her er min observasjon Jeg fant ingen indikatorer enda å foreslå, men jeg testet ulike Bollinger Bands innstillinger og så på Ele s forslag og fikk neste. Oppstilling GBP JPY 1 min BB 200, 2, -2 BB 200, 3, -3 Fjern midtlinjen på Bollinger Bands eller gjør den svart usynlig I stedet for denne linjen vil vi bruke EMA 100. Jeg har også prøvd EMA 200 for dette formålet, men endelig stoppet ved EMA 100.Intry and exits-regler er uten endringer Bruk 100 EMA for utganger eller gå for 5-10 pips per handel Ser ut til å være ganske nøyaktig. Jeg kommer til å forlate dette oppsettet på min bakgrunnsdiagrammer, og hvis jeg finner flere interessante tilnærminger eller noen indikatorer å legge til, vil jeg gjerne gi mine kommentarer. Best hilsen Edward. Submitted av Bruker den 5. desember 2007 - 03 34. Herrer, jeg prøver denne strategien b ut jeg møtte et stort problem noen ganger lyset når det bryter bollinger-bandet nedre linjen for eksempel, og jeg legger kjøpsordre etter at prisen for neste lys ikke går opp, fortsetter å gå ned i lyset, ikke tett ut linje og laget et stort antall pips, hvordan kan vi unngå denne suituationen eller er det filterfilter? Det er feil signal som venter på ditt beste hilsen. Tråd GY 1M Bollinger Bands Scalping System EA. GY 1M Bollinger Bands Scalping System EA. Denne ekspertrådgiveren går inn på bestillinger når prisen har nådd midten av sonen mellom den øvre nedre røde linjen og den øvre nedre oransje linjen Selg for sonen over den sentrale gule linjen og kjøp for sonen under den samme gule linjen. Utgangen blir gjort når prisen når dette sentral linje. Ea tar ikke hensyn til nyhetene, du må filtrere dette selv For det varierte markedet har jeg lagt til MinimumVolumes-alternativene som tillater handel bare hvis et visst volum blir nådd under t Jeg har ikke en god modelleringskvalitet på dette nivået, men du må gjøre dine egne tester. Aggregate Files. GY 1M Bollinger Bands Scalping System 7 4 KB, 8659 views. Junior Member Join Date Mai 2009 Innlegg 8. Bare mine 2 cent her, jeg spilte band for lenge siden ikke så lenge, og fant ut at den åpne og lukkede prisen er likestilt mesteparten av tiden med den øvre og nedre bandperioden 2 prisavvik 1, og du kan finne det på en hvilken som helst TF. Hvis vi skulle lage en base på det, bør vi bare kjøpe når det meste av båndets linje går opp eller når den nære prisen er lik med øvre bandet og selger når det meste av båndets linje er nede eller nær pris er lik med lavere bånd. Men det er mye støy, skjønt, som jeg fortsatt ikke kan filtrere. Som sagt, bare min 2 cents. Sist redigert av onewithzachy 06-26-2009 kl 06 07. Medlem Bli medlem Juni 2009 Sted Ohrid Innlegg 44.false strategy tester. Vis disse bare på strategi tester - Interbank 4 decimals. EUR-JPY M5 BB - 40 dev1 - 2 dev2 - 3 dev3 - 4 lot - 1 martingle - ekte multi - 2 min mye - 1 maks lot - 32 SL - 80 TP - 50 maksimale bestillinger - 6.nyt, men bare på IBFX strategi tester. Dato jan 2009 Innlegg 261.Originally Postet av tinohrid. Watch disse bare på strategitester - Interbank 4 decimals. EUR-JPY M5 BB - 40 dev1 - 2 dev2 - 3 dev3 - 4 mye - 1 martingle - ekte multi - 2 min mye - 1 maks antall - 32 SL - 80 TP - 50 maksimale bestillinger - 6.Gjenger, men bare på IBFX strategi tester. Bare for å gi deg beskjed så lenge du ikke tester i tikkmodus med 90 kvalitet, er backtestene dine verdiløse. Jun 2009 Sted Ohrid Innlegg 44.Forex Scalping. Innlevert av Edward Revy 22. april 2007 - 09 28.Forex Scalping kan også kalles en rask handel Det er en metode hvor handelsmenn tillater sine posisjoner å vare bare i løpet av sekunder, i et helt minutt og sjelden lengre enn det som regel hvis en handelsmann holder til en stilling i mer enn et minutt eller to, anses det ikke lenger for å være scalping, men heller en vanlig t Formålet med scalping er å gjøre liten fortjeneste mens det utsettes for en handelskonto til en svært begrenset risiko, noe som skyldes en rask, åpen nært trading modus. Det ville ikke være noe poeng i scalping for mange handelsmenn dersom de ikke ble tilbudt å handle med høyt utnyttede kontoer Kun evne til å operere med store midler av faktisk virtuelle penger, tillater handelsmenn å tjene på selv en 2-3 pip move. How gjør de det. Anta at en scalper åpner en handelsposisjon på 100 000 enheter med EUR USD For hver pip vil han nå tjene 10 Ved å inngå med bare 3 pip-profitt, bringer det opp til 30 ikke dårlig i mindre enn et minutt med arbeid. Nå vil du sannsynligvis spørre hva Forex meglere tenker på det fordi hvis en scalper stadig vinner , megleren ville åpenbart opprettholde noen tap Det er derfor den andre populære diskusjonen temaet alltid er å scalpers oppmerksomhet Hvilken Forex megler ville tillate deg å skalpe markedet. Åpenbart ville handle desk meglere ikke enig med scalpers trading stil og mest sannsynlig w ille spør en forhandler om å endre sin handelsvaner eller å finne en annen megler. Men selv om en skalper forblir inn, er det en annen metode for å redusere scalper s ytelse nede, og det er å sette forsinkelser mellom en initiering av bestillingen og dens faktiske fylling Årsaken bak den er at håndteringsbordsmeglere trenger tid til å motvirke prosessen hver rekkefølge for å hindre egne tap i tilfelle en handelsmann lukker i fortjeneste. Mekleren som ikke vil motsette seg scalping er den som har de beste handler som behandler automatisert plattform. behandling er det ingen innblanding mellom en næringsdrivende og en markedsfører programvaren tar vare på hele forretningsprosessen Så det er mer sannsynlig at en megler med en sakte forretningsbehandlingsplattform vil motsette seg scalper s trading style. You kan lese litt mer info om scalping og finne nyttige tips for scalpers på Fakta om Forex Scalping og nyttige tips Nå, vi ønsker deg velkommen til vår Forex Scalping Strategies Collection for å oppdage handelsstrategier som ca n brukes til scalping i Forex. Edward Revy.

No comments:

Post a Comment