Thursday 16 November 2017

Forex Okta


Trade Forex med null swaps og ingen provisjon Tilgjengelig for alle kontotyper Et unikt tilbud designet spesielt for muslimske handelsfolk Betal ingen bytteavtaler - ingen bekymringer Risiko Advarsel: Forex trading innebærer en høy grad av risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Kapitalen din er i fare, og du kan miste all din opprinnelige investering. Utvidede løp av tap samt fortjeneste kan oppstå. Bare spekulere med penger du har råd til å tape. Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidig ytelse. Vennligst vær sikker på at du fullt ut forstår risikoen før du begynner å handle. Hvis du er i tvil, vennligst søk selvstendig økonomisk råd. Se vår fullstendige risikovarsel Octa Markets Incorporated, reg. Nei. 19776 IBC 2011Octa Fx Broker Anmeldelser Octa Markets Incorporated er en forex megler anerkjent over hele verden. OctaFX tilbyr forex meglingstjenester til sine kunder i over 100 land rundt om i verden. Octa FX bruker den mest oppdaterte teknologien og kunnskapen for å gjøre Forex trading erfaring utrolig praktisk. Vårt overordnede mål er tilliten til og tilfredsheten til hver client8217s behov og krav. Octa FX setter de høyeste servicenivåstandardene og opprettholder dem, samt kontinuerlig utvikling av nye tjenester og kampanjer. Octa Markets Incorporated ble registrert i 2011 i Saint Vincent og Grenadinene under lisensnummer 19776 IBC 2011. Selskapets juridiske og korrespondanseadresse er Cedar Hill Crest, P. O. Box 1825, Villa, St. Vincent og Grenadinene. Octa FX-aktivitet er overvåket og regulert av myndighetene i Saint Vincent og Grenadinene i henhold til lov om internasjonal bedriftsvirksomhet (endrings - og konsolideringsloven), kapittel 149 i de reviderte lovene i Saint Vincent og Grenadinene, 2009, kapittel 5 (1). Octa FX fungerer i full overensstemmelse med internasjonal lovgivning og reguleringsstandarder. Vi tror sterkt på at ærlighet er den beste politikken. Du kan gjennomgå Kundedokumenter samt AML-policy og andre viktige juridiske dokumenter i avsnittet Juridiske avtaler på octafx. Octa Markets Incorporated er en forex megler anerkjent over hele verden. Octa FX tilbyr forex meglingstjenester til sine kunder i over 100 land rundt om i verden. Octa FX bruker den mest oppdaterte teknologien og kunnskapen for å gjøre Forex trading erfaring utrolig praktisk. Vårt overordnede mål er tilliten til og tilfredsheten til hver client8217s behov og krav. Octa FX setter de høyeste servicenivåstandardene og opprettholder dem, samt kontinuerlig utvikling av nye tjenester og kampanjer. Octa Markets Incorporated ble registrert i 2011 i Saint Vincent og Grenadinene under lisensnummer 19776 IBC 2011. Selskapets juridiske og korrespondanseadresse er Cedar Hill Crest, P. O. Box 1825, Villa, St. Vincent og Grenadinene. Octa FX-aktivitet er overvåket og regulert av myndighetene i Saint Vincent og Grenadinene i henhold til lov om internasjonal bedriftsvirksomhet (endrings - og konsolideringsloven), kapittel 149 i de reviderte lovene i Saint Vincent og Grenadinene, 2009, kapittel 5 (1). Octa FX fungerer i full overensstemmelse med internasjonal lovgivning og reguleringsstandarder. Vi tror sterkt på at ærlighet er den beste politikken. Du kan gjennomgå Kundedokumenter samt AML-policy og andre viktige juridiske dokumenter i avsnittet Juridiske avtaler på octafx. Octa Markets Incorporated er en forex megler anerkjent over hele verden. Octa FX tilbyr forex meglingstjenester til sine kunder i over 100 land rundt om i verden. Octa FX bruker den mest oppdaterte teknologien og kunnskapen for å gjøre Forex trading erfaring utrolig praktisk. Vårt overordnede mål er tilliten til og tilfredsheten til hver client8217s behov og krav. Octa FX setter de høyeste servicenivåstandardene og opprettholder dem, samt kontinuerlig utvikling av nye tjenester og kampanjer. Octa Markets Incorporated ble registrert i 2011 i Saint Vincent og Grenadinene under lisensnummer 19776 IBC 2011. Selskapets juridiske og korrespondanseadresse er Cedar Hill Crest, P. O. Box 1825, Villa, St. Vincent og Grenadinene. Octa FX-aktivitet er overvåket og regulert av myndighetene i Saint Vincent og Grenadinene i henhold til lov om internasjonal bedriftsvirksomhet (endrings - og konsolideringsloven), kapittel 149 i de reviderte lovene i Saint Vincent og Grenadinene, 2009, kapittel 5 (1). Octa FX fungerer i full overensstemmelse med internasjonal lovgivning og reguleringsstandarder. Vi tror sterkt på at ærlighet er den beste politikken. Du kan gjennomgå Kundedokumenter samt AML-policy og andre viktige juridiske dokumenter i avsnittet Juridiske avtaler på octafx. PROS MT4 Platform Regulated Broker Høy Leverage Live Chat 245 Godta alle EAs Octa Markets Incorporated År og etableringssted 2011 i Saint Vincent og Grenadinene IFSA (St. Vincent og Grenadinene) Forex, gull og sølv Maksimal handel per billett (Standard Lot) Variabel så lav som 0,1 pip Kredittkort, Liberty Reserve, Moneybookers, Perfect Money, Bankoverføring Creditdebit-kort, Liberty Reserve, Moneybookers, Perfect Money, Bankoverføring Sikring, Scalping News Trading Tillatet Server Tidssone kopi 2017 FxPips. Alle rettigheter reservert. Risikofriansvarsel. Handel med utenlandsk valuta på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Otfax Review Besøksside Penchant for Passing the Buck Kontonummer: 357169 Dette er mitt andre nummer med OctaFx og dette tid, jeg gir dem en 1 stjerneklassifisering. Mitt første problem var enkelt og det tok fjerde forsøk på chatter for dem å identifisere problemet for å kunne løse det. Jeg fikk to passord og brukte investorpassordet som forhindret kontoen min til å handle og kopiere fra signalleverandøren. Jeg burde ha brukt traderpassordet og dette ble løst på mitt fjerde prat. I de tre første chattene var jeg alltid peket på signalleverandøren og MQL5 når hele problemet er bare med passordet mitt med OctaFx. Denne gangen er problemet skummelt fordi det allerede er integriteten til systemet MT4 som jeg bruker til å handle med de aktuelle. Kontoen min er knyttet til en signalleverandør hvor den automatisk åpner og lukker posisjon basert på stillingen som ble gjort til leverandøren. Den 13. januar 2017 åpner signalleverandøren en salgsstilling for EURUSD på 1.06271 og stengt på 1.06213, som burde ha vært en fortjeneste. I stedet lukket kontoen sin på egen hånd (ikke initiert av meg eller signalleverandøren) under den laveste nedgangen i handelen og dermed forårsaket et tap. Jeg kontaktet OctaFX039s helpdesk og ble fortalt at jeg ikke kan bli hjulpet. Først ble pengene overført på signalleverandøren som før, men da jeg forklarte at signalleverandøren åpnet og lukket posisjonen på fortjeneste og grunnen til at jeg pådro seg et tap fordi kontoen min lukkede sin stilling tidligere på egen hånd. AGain, jeg er overlevert til metaquoter ved å si at det ikke er deres problem hvis systemet du ga meg til å handle med deg med integritetsproblem. Det skremte dritten ut av meg fordi det innebar at OctaFx-kontoen sluttet posisjoner alene under den laveste nedtellingen av stillingen. Jeg gjorde bare dette en prøveperiode før jeg fyller større penger til å handle større. Bra jeg gjorde en veldig konservativ eksponering for å teste hvordan ting går med OctaFx. det er skummelt. Hva om eksponeringen er stor OctaFx vil bare lukke stillingen alene og si da at de ikke kan snakke med noen enhet jeg ikke har behandlet. Av alle de problemer som oppstår, er jeg overlevert til noen andre. Nei, jeg vil ikke anbefale denne megleren. Svar fra OctaFX Rep sendt 16 jan 2017: Kjære Herr Henares, Takk for at du kontakter oss. Så langt vi ser, ble dine ordrer initiert av signalet du brukte. (Hvis du har noen utskriftsskjermbilder av dine bestillinger, vennligst vær så snill å dele dem på forumet.) Som vi allerede har understreket, er signalet du kjøpte fra MQL5-systemet ikke en del av OctaFX og dets tjenester. MQL5-systemet er en del av MetaQuotes, en MetaTrader 4-utvikler og har ingen forbindelse til OctaFX. Alt vi gjør er å gi deg muligheten til å handle på MT4-plattformen. Også Signalleverandøren handler ikke med OctaFX, så de åpne prisene kan variere (ulike meglere kan ha forskjellige likviditetsleverandører). Dessverre er denne situasjonen utenfor vår makt, så kontakt din Signal Provider for ytterligere avklaring. Med vennlig hilsen, OctaFX Rep. Fond quotlockedquot opp med Octafx i 180 dager Vokt dere for et skjult budsjetteringsfrist. Følgende er min erfaring: Mitt kontonummer med dem er 2023884. Jeg har handlet med dem i over 1 år. Bare siden jeg begynner å tjene penger og begynner å trekke større beløp, kommer alle slags problemer. Når jeg prøver å trekke ut 72 500 USD fra dem i november, trekker de penger fra kontoen min og bare forteller meg en dag senere: (1) Jeg må bære 4,9 av transaksjonsgebyret for mitt tilbakebetalingsbeløp kvitt. 9 på alle inngående transaksjoner og 1 på utgående transaksjonskvot (2) En annen 3,625 USD er quotlocked upquot på grunn av at Neteller har et quotrolling reservebeløp er 5 holdt i 180 daysquot Jeg ble låst opp igjen av samme grunn som quotNeteller holder 5 på vent i 180 dager, mens Skrill holder 10 for 180 daysquot så ytterligere 3,350 USD er på vent til nå. Vær oppmerksom på at noe av det låste fondet er min fortjeneste, så jeg er også veldig frustrert over hvorfor de burde låse fortjenesten min som handelsgevinst don039t innebære innskudd hos Neteller eller Skrill. Jeg kan motvillig akseptere å betale gebyret, men som jeg har forklart dem Min poeng å låse opp et fond er ikke en avgift, de har ingen rett til å spørre meg igjen for å dele til byrden av at de holdes reserve. Det er ingen omtale av slik ordning på hvor som helst av avtalen når jeg åpner konto hos dem. Nå er mitt fond fortsatt på vent i skrivingstidspunktet i over 1 måned 11. januar har jeg meldt dem om at jeg skriver om Forex Peace Army, og jeg venter fortsatt på deres videre svar. Svar fra OctaFX Rep sendt inn 13. januar 2017: Kjære Siu Man Kit, Vi beklager å høre at du er fornøyd med våre tjenester. I henhold til punkt 13.7 i vår Kundeavtale, men i tilfelle kontoen ble deponert på ulike måter, skal tilbaketrekking utføres på samme måte i forhold til de deponerte beløpene. Quot Vi er redd for at du overtrådte denne innbetalingspolitikken ved å bruke forskjellige betalingssystemer og finansiere beløp for innskudd og uttak. Vanligvis gjør vi alt for å gjøre våre kunder039 handelsopplevelse så komfortabel som mulig, og at039s hvorfor vi dekker betalingssystemene039 avgifter. I henhold til punkt 13.18 i vår Kundeavtale er vi imidlertid ikke forpliktet til å dekke avgiftene i alle tilfeller. Dessverre, i ditt tilfelle og på grunn av innskuddsbidragspolitikkbrudd, måtte vi komme til en beslutning om å skifte ansvar for holdet til deg. Vær oppmerksom på at vi bare måtte passere betalingssystemet039s holde fast på deg, og vi har ikke låst pengene dine personlig. Vi håper på forståelsen din her. Vennligst vær sikker på å kontakte vår support hvis du har flere spørsmål som oppstår. Med vennlig hilsen, OctaFX Rep. Vær forsiktig, vær forsiktig, vær forsiktig. jeg åpnet en live konto hos denne megleren og deponerte pengene mine, for en privat grunn måtte jeg trekke pengene mine fra dem, de fratrukket meg 120,9 oss selv innskudd og tilbaketrekking er gratis som på deres nettsted, og de sendte meg en Send e-post til at de vil utsette behandlingen av forespørselen. deres spredning er også fryktelig. lytt handelsmannen hvis du vil lykkes i dette feltet, søk etter en annen megler, kan du enkelt sette inn penger, men når du vil trekke seg, vil de stjele så mye som mulig fra deg. Svar fra OctaFX Rep sendt 30. november 2016: Kjære Dr Basel, Vi forstår din misnøye. Men så langt vi ser, deponerte du pengene dine, holdt det i noen dager og trakk det uten handel. Summen du nevner er betalingssystemkommisjonen du må betale hvis du ikke begynner å handle. Hvis du hadde handlet, ville kommisjonen for deg ha vært 0. Med vennlig hilsen, OctaFX Rep. OctaFX megling er en veldig etisk megler, og jeg tror det kan ses av deres konsekvente aktivitet her på FPA. De bryr seg virkelig for sine kunder. Ingen problemer overhodet med mine handler. Jeg handler med to signaltjenester og sjelden selvstyrte handler, og har aldri problemer med disse handler på riktig måte på min trading MT4-konto. God kundeservice. Kun gjort to uttak. Begge vises på bankkontoen min innen 48 timer. God megler til å handle med det bryr seg om sine handlende Svar av OctaFX Rep sendt 24. november, 2016: Takk for at du forlot en anmeldelse. Vi forblir alltid hos kunden039 og vi er glade for at du er lykkelig med oss. Hilsen, OctaFX Rep. OctaFX, en megler som tjener it039s formål. Etter å ha handlet for en stund nå lærte jeg mange ting både på den harde og enkle måten. Min primære megler har vært OctaFX fordi deres tjeneste har vært tilstrekkelig konsekvent, jeg vil øke vurderingen min til 5 stjerner. Men jeg vil anbefale brukere av MT4 å ikke bruke MT4 som følger med OctaFX som et nettleserprogram. Få handelskonto detaljer, last ned og logg inn på den offisielle MT4-klienten, det er mye raskere og tilbyr flere verktøy og data. ) 23 juni 2016 - 4 Stjerner 23062016 Mest pålitelige megler Sannsynligvis. Jeg har bare handlet med OctaFX i en uke, og dette er den første forex megleren som jeg prøvde rett og slett på grunn av vurderinger og fora på denne nettsiden. En ting jeg definitivt kan si er så langt så bra. Jeg åpnet en mikrokonto og deponerte 19,50 EUR, 1: 500 innflytelse, red forex markedet bølger og gjorde et resultat på 9,13 EUR. Forespurt en tilbakebetaling på 8 EUR til min Skrill-konto, og det tok mindre enn 10 minutter. Fortsettelse av denne konsekvente tjenesten, og jeg vil oppgradere min anmeldelse til 5 stjerner i fremtiden. ) Svar fra OctaFX Hanna sendt 28. juni 2016 Kjære Daniels Pogosjans, Takk for anmeldelsen Vi er glade for at du liker å handle med oss, og vi håper du vil forlate oss 5 stjerner i fremtiden. Dette har vært en fin megleropplevelse så langt. Deres CS er veldig dyktig og nettsiden er nydelig. Glatt innskudd og uttak, jeg liker det. Svar fra OctaFX Rep sendt 2 september 2016: Kjære Roald Veerag, Vi er glade for å høre din erfaring med oss ​​er positive Med vennlig hilsen, OctaFX Rep. Beste øyeblikkelige Market Execution-hastighet som tilbys av Octafx. Instant W. D og annet Svar fra OctaFX Rep sendt 2 september 2016: Kjære Aftab, Takk for din anmeldelse Vi verdsetter alle våre kunder039 meninger. Med vennlig hilsen, OctaFX Rep. Kuwait City, Kuwait Kjære Admin Vennligst legg til denne anmeldelsen til min forrige, Octafx-team de kontaktet meg og nevnte, de gjorde feil om mine dokumenter og mitt statsborgerskap, og de vil gjerne åpne en konto for meg og det blir ikke et problem. 2016-06-25 Ingen vurdering HI Very Racist Broker, jeg har handlet i siste 5 år med Fxcm og jeg er veldig fornøyd med dem, men jeg var på utkikk etter ctrader megler for å gi et skudd og se hvordan denne plattformen vil hjelpe min handel. jeg fant octafx og be om å åpne en live-konto, da jeg sendte inn dokumentene, ba de meg om å sende dem telefonregningen min også, og neste e-post var dette deres svar:. Vi bestemte oss for å nekte forespørselen din fordi vi ikke aksepterer handel fra Midtøsten. så jeg spurte min venn fra UAE for å prøve og de fortalte ham det samme, jeg spurte en annen venn fra KSA og han fortalte dem at jeg vil åpne en konto med 100000 og mindre enn 1 time han fikk en Live-konto, jeg er ikke sikker på hva som er deres vurdering i dette scenario. men jeg er glad de ikke aksepterte dokumentene mine, og neste dag åpner jeg kontoen min med Pepperstone i Australia og prøver nå sin ctrader-konto. Lagt til av OctaFX Rep på 2013-11-08 Innhold: Kjære herre, din mening betyr mye for oss. Vi verdsetter ærlighet og åpenhet i alle aspekter av vår virksomhet. Begge egenskapene er også viktige verdier for OctaFX-ansatte i den daglige driften. Det er derfor dine ord varme våre hjerter så mye. Hva ville gjøre anmeldelsen din enda mer verdifull, er at du holder deg borte fra å navngi andre selskaper i den. Beste ønsker fra vårt teamOCTAFX Review 2017 OctaFX Video Review Forex meglere elsker fotballklubber i skrivende stund, OctaFX er sponsor av Southampton Football Club. Denne ECNSTP megleren har mange spennende ting å gjøre for det. De har med held vunnet en hel samling av priser. For å ringe dette er en prisbelønt megler en underdrivelse. I tillegg tilbyr de uovertruffen handelsvilkår, som inkluderer et minimums innskudd på bare 5, flytende spreads fra bare 0,02 pips og handel utføres på under 0,1 sekunder. Hvis det ikke var nok, hver gang du lager et innskudd hos denne megleren, vil du motta en 50 kampbonus i din trading konto. Hvis du ser etter en forex megler å handle med, anser vi OctaFX som er regulert av FCA, for å være et veldig godt alternativ. FX Empire8217s Mottatte priser: Handelsplattformer OctaFX tilbyr et utvalg av to hovedplattformer. Dette er industristandard MetaTrader 4 (MT4) og den avanserte cTrader. Helt tilpassbar og stabil, MT4 trading plattformen er fullt utstyrt med ulike tekniske verktøy som er laget for å gjøre handelsmannens jobb i å analysere markedet lettere. MT4 trading plattformen er også tilgjengelig for mobilenheter som iPhones, Android og Window Powered mobile enheter. Alle funksjoner i standardversjonen av MT4 trading plattform er også tilgjengelig på mobilversjonen. CTrader-plattformen som er tilgjengelig som en nettbasert plattform i tillegg til nedlastingsalternativet, gir forhandlere direkte markedsadgang. Grensesnittet er brukervennlig og svært tilpassbart. Ser på sammenligningen ovenfor kan du se forskjellen mellom begge plattformene. Begge er tilgjengelige for handel via en demo-konto. Kontotyper Det er tre typer handelskontoer levert av OctaFx, MT4 Micro og ECN trading kontoer og cTrader ECN. Micro Trading Accounts: 12 valutapar Gold and Silver 5 Digits Quotes Ekspertrådgivere og Scalping tillatt Leverage nivå er opptil 1: 500 Margin Call Level er 25 Krev minimum 5 innskudd for å åpne Stopp ut nivå er 15 ECN Trading Accounts: Krev en Minimum innskudd på 50 Opptil 48 valutapar Gull og sølv 5 Digits Quotes Ekspertrådgivere og Scalping tillatt Leverage nivå er opptil 1: 500 Margin Call Level er 25 Krever minimum 5 innskudd for å åpne Stopp ut nivå er 15 Kommisjonær amp Spreads The sprer at OctaFx-kostnadene er flytende, og alle starter fra 0,2 pips uansett hvilken type handelskonto. Kundestøtte OctaFx er stolt av et høyt kvalitetsstøtteteam som alltid er innen rekkevidde av forhandlere 245. For å komme i kontakt med supportteamet kan forhandlere enten gjøre det gjennom: Live Chat Fylling på nett Kontaktskjema E-post på supportoctafx Telefon: 4001-200970 (Kina) 17844574224 (St. Vincent og Grenadinene) OctaFX serverer kunder over 100 land, men deres hovedkunder ligger over Kina og Sørøst-Asia, slik at flerspråklig støtte er tilgjengelig på følgende språk: Bahasa IndonesiaMalaysia Mandarin Spansk portugisisk pålitelighet Med hensyn til pålitelighet har OctaFX gjort dette til en av sine prioriteringer. Dette er lett demonstrert av det faktum at dette England og Wales-selskapet er regulert av FCA, en meget streng regulator. Noen av de tiltakene de har på plass inkluderer: OctaFx holder selskapsfondene skilt fra kundens handelsfond. Dette er i samsvar med internasjonale forskrifter og regnskapsstandarder. Personlige data og online finansielle transaksjoner er beskyttelse ved kryptering med SSL-krypteringsteknologi. Kontokontrollprotokoller Alle handelsregnskap må gjennomgå en streng verifikasjonsprosess. All uttak krever en e-postbekreftelse som forhindrer uautorisert tilbaketrekking av en tredjepart. 3D Secure Technology For CreditDebit Card Transaction 3D sikker teknologi brukes til å behandle all transaksjon fra Visa og MasterCard for å sikre transaksjonens integritet. Backoffice av OctaFx tekniske miljø overvåkes 247 av et team av sikkerhetsingeniører for å sikre toppnivåbeskyttelse. Fordelene ved å håndtere OctaFx er mange. De inkluderer: Regulert av FCA Demo-kontoer Tilgjengelig Store løpende innskuddsbonuser Rask pålitelige henrettelser Gratis markedsanalyse Høy kvalitet Kundeoppsving Lavt minimum innskuddskrav MT4 og cTrader-plattformer True ECNSTP Services Hittil synes jeg ikke å finne noe galt med denne megleren. Konklusjon Å konkludere, prisen som OctaFX har fått, er velfortjent. OctFX er å vinne hjerter og tanker fra handelsmenn over hele verden. Dette selskapet går fra styrke til styrke gjennom den store innsatsen og engasjementet som de legger til for å gi topp service til sine kunder. For de som er i markedet for en pålitelig og effektiv forex megler, er OctaFx absolutt anbefalt. FX Empire - Selskapet, ansatte, datterselskaper og tilknyttede selskaper, er ikke ansvarlige, og skal heller ikke holdes ansvarlige for eventuelle tap eller skader som følge av at de er stolt av informasjonen på denne nettsiden. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis oppgitt i sanntid, og det er ikke nødvendigvis nøyaktig. FX Empire kan motta kompensasjon fra selskapene som finnes på nettverket. Alle priser her er gitt av markeds beslutningstakere og ikke ved utveksling. Som sådan kan prisene ikke være nøyaktige, og de kan avvike fra den faktiske markedsprisen. FX Empire har intet ansvar for eventuelle handelsstap som du måtte pådra deg som et resultat av å bruke data i FX Empire. Fortsett til Fxempire

No comments:

Post a Comment