Wednesday 8 November 2017

Posisjonens Trading System Afl


Jeg har alltid insistert mine etterfølgere og lesere her på TraderAdda, ikke å gjøre Intradag eller Day Trading. Det kan man gjøre hvis han vil være trygg nok til å gjøre det. De fleste handelsfolk feiler og mister penger mens jeg handler i dag, jeg fikk for mange mails fra leserne til TraderAdda Spør om et system for posisjonshandel i Nifty Du kan sjekke disse posisjons handelssystemene jeg allerede har postet. I dag posterer en enkel AFL veldig bra for posisjonshandel i Nifty, Banknifty og Liquid-aksjer på NSE og BSE. Positional Trading System AFL for Amibroker-brukere for indekser og lager. Denne AFL er postet av en medmennesker på Mudra. Så kreditt går til sin opprinnelige forfatter og en som postet den. Denne AFL er ment å brukes til DAGLIG tidsramme. For Nifty og Index kan man handle i fremtiden og i aksjer man kan ta Levering og handler også i Future. Features av Positive Trading System AFL. Buy Selg Signaler på Charts. Targets og Stoploss for bare Kjøp Signaler ment for investorer eller Leverandører Traders. Gives Så meg Whipsaw som vanlig Som andre AFLs. Only for Positive Traders og Delivery Traders. Backtesting gitt gode handler på Nifty Sjekk først deg selv. Du kan justere parametrene som din bekvemmelighet. Download det Positive Trading System AFL for Nifty og Stocks Here. If du liker våre artikler i arbeidet vi tar for våre lesere, hjelper oss å spre seg med andre forhandlere. Del Traderadda til Facebook, Twitter eller med vennene dine, eller send det til Stumbleupon DIG det, Google Plus ONE Circles du kan gjøre det ved å klikke knapper tilgjengelig til venstre eller i posten. For videre Reading. AFLs og Indikatorer, Amibroker, Positive Trading System. Men bak TraderAdda. SAM er en kandidat i Science en deltidsblogg og Full Time Professional Trader fra India. På TraderAdda skriver han Om Trading Systems, Amibroker Indikatorer og AFLs, Trading eBooks, Trading Resources, Nifty Intraday Nivåer, Nifty Positional View, og mange flere andre Trading Resources. His område av interesse er teknisk analyse, Utvikle Trading Strategies, Blogging, Gadgets og Reading. Hope vil du finne TraderAdda nyttig Dine kommentarer Forslag Tilbakemelding er viktig for oss. Totale sidevisninger. Protected Site-Ikke Copy. Trader Adda Ultimate Trading Resources.2011-12 Trader Adda Ultimate Trading Resources Artikler kan ikke reproduseres uten tillatelse fra forfatteren. Jeg har stydying backtesting dette virkelig gode resultater så langt som Mr Ananad sa, det er bra for daglig TF Ikke for andre TF One kan gjøre EOD levering trygt uten mye risiko. Følg ikke klart.1 når å bestille fortjeneste 2 hva er stop loss. Mr Divyesh Anand, hvis du har noen tips om de ovennevnte problemene, vennligst share. Thanks again Viswanath. Kvmaligi, Viswanath Sir, det er en stor glede for meg at jeg får så stor kommentar fra deg som jeg sa tidlig i min andre indikator s postering at jeg ikke er en coder eller AFL laungage ekspert, men prøver å komme seg ut noe. Enlig creadit går til. Jeg har fått ide fra denne AFL og sett på i mer enn 3 måneder og prøvde å få signaler og endelig får jeg det hvis jeg får stor siganal fra wisestocktreader enn å gi tilbake. veldig glad for å motta denne kommentaren fra deg. Den gode tingen om deg deler denne gode delen, har du testet foreslått å handle investere i EOD. Dette er også bekreftet av en annen Guru. Jeg har også observert at det er utmerket i EOD TF Other TF kunne være ukentlig jeg hadde ikke så mye data for å sjekke det. Hvis du har ukentlige data, vennligst test, fortell din mening. Mindre enn EOD er ​​det ikke så mye bra. Han legger til følgende OBOS-kode til denne AFL øker kraftig, og vet styrken på signalet. På eller neste bar hvis det er overbough t kjøpe signal, betyr det sterkt kjøp Omvendt er det samme for salg. Sjekk deg selv. Eksempler Jindal stål SELG på 8 27 2012 heremotorer på 8 28 2012.HDFC på 8 1 2012 9 10 2012 Nifty på 9 12 2012 HLL på 7 24 2012. I løpet av de kommende dagene vil ACC MM zoome opp. Utmerket Swing Trading System for Amibroker. Dette Swing Trading System AFL for Amibroker er utmerket for posisjons - og intradaghandel. Dette gir bedre resultater for NSE Futures og MCX Commodity. Anbefalte tidsrammer er 15Min til 60Min enten for intradag eller posisjonshandel. Swing Trading SetBarsRequired 1000 BarLum1 Param Bar Fargeintensitet, 8, 0, 10,01 UpBarColor ColorBlend ColorRGB 5,36,5, ColorRGB 10,75,10, BarLum1 DnBarColor ColorBlend ColorRGB 36,5,5, ColorRGB 75,10,10, BarLum1 BarColor IIf Lukk Åpen, UpBarColor, DnBarColor SetBarFillColor BarColor StyleCndl ParamList Bar eller Lysestake, Bar Candle Showboll ParamList Vis Bollinger Bands, Ja No. if stylecndl Bar stylec styleBar annet stilc styleCandle. Plot C, lukke, colorWhite, stilc tline tlinebs barhi barlo beglo beghi endi begi 0 for jeg 1 BarCounti. if jeg begronte hvis prevlo beghi begi prevlo begval L prevlo endi begloendval L beglo else hvis beghi prevlo begi beghi begval H beghi endi begloendval L beglo hvis jeg beghi hvis prevhi beglo begi prevhi begval H prevhi endi beghiendval H beghi else hvis beglo prevhi begi beglo begval L beglo endi beghiendval H beghi. if endei begi 1 inkr endval-begval endi-begi for j begij endij tlinje j begval j-begi incr. if tline i 0 tline i Null tline IIf tl ine 0, tline, Null Plot tline, Trendline, colorWhite, styleLine. Q Param Change, 2, 0 1, 10, 0 1 Z Zig C q HH Z Ref Z, -1 og Ref Z, -1 Ref Z, -2 OG Peak z, q, 1 Peak Z, q, 2 LH Z Ref Z, -1 og Ref Z, -1 Ref Z, -2 og Peak Z, q, 1 Peak Z, q, 2 HL Z Ref Z, - 1 OG Ref Z, -1 Ref Z, -2 OG Trough Z, q, 1 Trough Z, q, 2 LL Z Ref Z, -1 og Ref Z, -1 Ref Z, -2 og Trough Z, q, 1 Trough Z, q, 2 GraphXSpace 5 dist 0 5 ATR 20.for i 0 i BarCount jeg hvis HH i PlotText HH, jeg, jeg fjerner jeg, colorYellow. if LH jeg PlotText LH, jeg, jeg fjerner jeg, colorYellow. hvis HL i PlotText HL, jeg, jeg fjerner jeg, colorPink. if LL i PlotText LL, jeg, L jeg dist jeg, colorPink. NOTE De fleste formler, oscillatorer, indikatorer og systemer er lastet ned fra Internett som er fritt tilgjengelig og redigert for bekvemmelighet eller innsendt av anonyme brukere Derfor tar ikke noe ansvar for det s kvalitet Hvis du bruker noen av disse informasjonene, bruk den på egen risiko. Du er ansvarlig for dine egne handelsbeslutninger. Vær sikker på å ver ify at all informasjon du ser på disse sidene er riktig, og gjelder for din spesielle handel. I intet tilfelle vil det være ansvarlig for dine handelsgevinster eller tap.

No comments:

Post a Comment